090502 (jag skriver alltid som om det vore mars)

Hejsan!
Hemma från ett mycket trevlig kalas i solsken och god mat. Det är inte ofta man träffas släkten men i princip två-tre gånger om året. Tragiskt egentligen. Men.... alla har mycket att göra och man hinner faktiskt inte allting! Man får vara glad att det bli någon gång!
Snart ska vi vidare på middag till kompisar i området. Även det ska bli väldigt kul!
Nu ska jag ut på gatan och åka Waveboard, you know! Det man alltid gör när man har lite tid över.... inte!! Men i slutet av sommaren ska jag kunna åka! Jag lovar!

Kram
Salta


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback