Träningsläger

Hejsan!
Jag är hemma från mitt träningsläger som jag varit på i helgen. Det var helt obeskrivligt underbart roligt! Alla är sjukt roliga! Vi åkte 21 st. personer i en minibuss och alla sjöng med i en indisk låt men vi tolkade det som om de sa "din mamma" och alla gick och sjöng på den hela tiden. Hur kul som helst!

Det var en träning på fredagkvällen när vi kom upp och jag trodde allvarligt att jag skulle somna! Jag var så trött efter skolveckan! Som tur klarade jag den träningen men somnade relativt fort när jag väl kom i säng! Lördagen innehöll två träningspass; ett på morgonen och ett på kvällen. Roligt men ganska svårt att koncentrera sig!  Efter det sista träningspasset tittade vi så klart på melodifestivalen. Jag vet ärligt talat inte vem som skulle vunnit. Det var det ända programmet jag såg och jag var inte ens inne i det då heller! Ganska tråkigt om jag får säga men vi hade roligt i alla fall!
Tjejerna gjorde en dans till den indiska -"din mamma"-låten som var jättehäftig och den andra hälften gjorde också en dans men mer som en hejarramsa!
I dag spelade vi träningsmatch mot ett dalalag som hetter Dalakurd. Märkligt namn! Vi vann i alla fall med 6-1 eller något liknande. Kul!

Vi stannade på Godisstoppet i Hummelsta på väg hem. Det är en tradition som måste följas.

Nu måste jag plugga vidare.
Kram
~Salta~

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vi vann ju med 6-1!!!! :D

2009-03-16 @ 13:21:44
URL: http://byfialotta.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback