tisdag 10 mars 2009

Go morron! =P

Idag har jag vaknat före min väckarklocka. Hm.... konstigt tänkte jag men det var för att familjen började röra sig tidigare än vanligt eftersom det brukar bli lite stressigt på morgonarna. Jag hade i alla fall en timme på mig när jag packat klart alla gympa kläder. Det är bara en påse som saknas till mina skor och handduken som inte fick plats i väskan. Det är alltid så att jag inte får plats med mina saker i min väska. Alla andra, som jag upplever det, har sina saker i sina väskor. Alltså vanliga handväskor. Dock inte såndana små som inte slukar någonting.
Ja, första lektion som sagt gympa.
Det är så skönt, jag har inga prov eller läxförhör denna vecka. Men nu ska jag kila iväg till min skola.
Ska direkt efter skolan träffa min kusin, knappt 2 år. Vi ska till något lekland. Ja! Äntligen får jag leka av mig!! =P

Kram
~Salta~

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jag har en jättebra väska som slukar allt!! ryggsäck! :)

2009-03-10 @ 21:16:42
URL: http://mandrem.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback