Tandmodell

Hejsan!
Nu har Loppan precis åkte hem och snart ska vi till mormor. Tiden har bara runnit iväg nu på eftermiddagen! För en stund sedan var klockan fem och hux flux är klockan tio i sju. Nåja, kanske får vara nyttig och göra det jag behöver istället för att titta på skojiga bilder!

Tänkte visa hur mina tänder såg ut innan jag började behandligen med tandställningen.

Från vänster sida.

Från höger sida.

Framifrån.
Dock ser det annorlunda ut då jag också har ett ansikte med läppar osv. Ni vet.... det man brukar ha!

Modellen gjorde jag hos Sjöholm - Möller, tandtekniker.
Det blir roligast när jag är klar med tandställningen och man kan se före och efter! Och så blir det ju snyggt i munnen också!

Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback