onsdag 11 mars

Hejsan!
Idag är det onsdag, mitten av veckan. Jag har träning på kvällen och det ska bli jättekul!
Nästa torsdag-fredag är jag ledig. Det ska bli så skönt! Det är alltid uppiggande med en långhelg!

Mamma städar ett skåp i köket och hon hittade en gammal spanskbok från när jag läste hemspråk. Det var roligt att kolla i den men tyvärr har vi inte kvar resten av böckerna. Lite tråkigt men så är det.

Nu måste jag iväg till skolan. Elevrådsmöte som sagt så jag får komma på något att ta upp där. Min klass tycker inte så mycket. De har aldrig något jag ska ta upp. Men det kanske kommer.
Vi som är elevråd skulle få biobiljetter av rektorn men vi har inte fått det än. Inte jag i alla fall. Ska fråga om det idag!! =)

Kram
~Salta~


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback