Middag på Vapiano

Hej!
Ikväll var jag ute och åt med min mamma och mina syskon. Trevligt men restaurangen var inte så bra. Maten var god men de tog god tid på sig att laga maten! Vi var på Vapiano vid Stureplan.
När jag har varit där tidigare har det varit jättebra! Men eftersom man står och väntar medan maten lagas tycker jag att det ska gå snabbt! Som tur var för dem var det jättegott! Och bland andra var Darin där.
Det är ett jättemysigt ställe! Trevlig idé!

Vapiano från utsidan.


Bilder från lägret:

Konstgräsplan. Mycket fin faktiskt! =P


Mina älskade Converse! Visst är det snyggt!


Kommentarer
Postat av: lia

jag har också varit och ätit där! Det är jättemysigt!

2009-03-16 @ 16:28:04
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback