Leklandet

Efter skolan åkte jag, min mamma och mina syskon till Leklandet för att träffa min kusin. Hon är 1,5 år så det var perfekt. Det var superkul! De hade en jätteläskig ruschkana som jag vågade åka. Det jag tycker var konstigt var att de har den på en lekplats med barn som är ett år och uppåt. De var som en kant och sedan en lång ruschkana nedanför som man kan ramla ner från. Alltså från kanten. Barnen försår ju inte att det är läskigt men ändå, det kan vara farligt!
Kul var det i alla fall!

Skolan gick också bra! Sista lektionen, matte, var långsam Jag och en klasskompis satt och ritade på provet vi gick igenom. Men det var ju skönt eftersom det var sista lektionen och man är trött.

Imorgon är det elevrådsmöte så jag missar matten men jag hoppas att lektionen kan vara lika värdelös som de två senaste varit! De har de verkligen. Jag har inte lärt mig mycket matte denna vecka men det kommer väl. Antagligen imorgon när jag är borta.

Jag fick lite reklamsaker av min moster. En jättebra borste, torrschampo och en liten naturkaka. En perfekt förpackning på torrschampot! Som en minihårspraysflaska. Utmärkt storlek att ha i väskan om det skulle krisa. =D

Spanska, spanska. Enda läxan till imorgon om ens det. Jag gör den i alla fall nu!
Kram
~Salta~


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback