Kind of tandställnings PMS

Jag känner att jag irriterar mig på det mesta nu. Och ja, det beror på att det känns väldigt jobbigt med tanställningen just nu. Kan man kalla det tandställnings PMS eller?! Det tar ju ett tag att vänja sig men just nu är det skit jobbigt! Det känns konstigt i munnen, det är svårt att äta, det skaver och gör ont. Men jag Vet att det kommer bli bättre!
Jag hoppar över styrketräning idag och hoppar direkt in i duschen nu. Jag känner mig inte på topp idag och en ta-hand-om-mig-själv-kväll är vad jag behöver just, precis NU.
Jag har städat mitt rum och det gick på 5 min. Jag har dock inte packat upp resväskan men det planerar jag att göra senare. Jag klara inte det ikväll!

Ja, ha en bra kväll!
Kram
~Salta~


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback