Jag sjunger i duschen

Jag undrar hur många det egentligen är som sjunger i duschen?! Jag sjunger alltid när jag duschar, annars är det ju så tyst! Man kan förstås ha en musikspelare men jag har bara min mobil med dålig musik så det fungerar inte! Men jag trivs med att sjunga! Jag är helt tondöv och ja, jag kan inte beskriva hur illa det låter men det är ju så skönt att bara få vara och göra. Ingen ser, dock så hörs det tydligt då mina kompisar brukar "kommentera" det men annars är det ju underbart!
Ska snart hoppa in i duschen så skriver mer imorgon!

Kram
~Salta~

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du sjunger så vackert så!!!!<3

2009-03-31 @ 08:16:20
URL: http://mandrem.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback