Inget jag kan köpa

God morgon!
Igår eftermiddag var jag med en kompis och shoppade. Jag köpte ingenting. Jag kunde inte hitta EN sak jag behövde. Det var tråkigt men en skön känsla att jag inte är i behov av någonting. Jag kan sitta och titta i H&M:katalogen och drägla över saker jag vill ha men när jag är i affären inser jag att de kanske inte var så snygga ändå. Det som kändes skönt var att jag då kunde spara mina pengar till något jag behöver senare. Jag var nära att köpa en sjal men nej, den var onödig!
Jag funderar på att köpa ett fint armband eller något. Men det är väl också onödigt om man  tänker efter. Jag väntar tills jag kan köpa sommarkläder. Det är definitivt inte onödigt! Man kan ju inte gå i dunjacka i sommar!

Idag är det skolan som gäller!
Kram
~Salta~


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback