Hela familjen sjuka

Ja, idag är hela familjen sjuka. Från ont i huvudet, halsen och snoriga näsor till magsjuka. Skoj, verkligen jätteroligt!
Jag är bara lite täppt i näsan och snoret rinner men det är alltid härligt så jag drar mig iväg till skolan idag och hoppas på att jag överlever. Man vill ju inte missa tisdagar. Då har vi bl.a. gympa, matte och so, herregud! Det kan man ju inte missa!

Nej, tillbaka till allvaret. Det är påsklov om en vecka bara.  Det har gått väldigt fort och jag ser att klockan också tickar på fort nu! Det är väl ingen som har glömmt att ställa fram klockan en timme?!
Nu måste jag borsta tänderna och går jag då till skolan.

Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback