Egokväll i kväll

Ja, kväll ska jag ha en egokväll! Ta en lång dusch, lägga en ansiktsmask, måla naglarna och krypa till sängs tidigt. Egentligen borde jag städa upp efter semesterhemkomsten om man kan skylla på det. Det ligger småsaker precis överallt och jag får ångest bara jag ser det! Nej! Det kanske blir till att städa lite innan och också köra lite styrketräning innan s.k. egostunden eftersom det inte blev någon på träningen igår vilket jag hade förväntat mig. Men det blir en kortisstyrka om man kan kalla det så.
Man vill ju vara fräsch imorgon när man faktiskt blir ett år äldre. Dock kan jag inte kalla det gammalt än! Tyvärr ibland och skönt ibland.

Nu ska jag sätta igång med städningen. Ja får lyssna på radio eller något medan så går det nog bättre!!
Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback