Alltid ska saker och ting krångla

Hejsan!
Jag skrev i morse att jag skulle göra ett klädkollage. Icke!
Jag sitter här nu och försöker göra det i Picasa men det går absolut inte! Jag får inte in alla bilder i programmet jag vill ha med på kollaget. Typiskt när jag suttit i en timme och bara hittat snygga kläder efter snygga kläder. Alltid blir det fel!

Träningen idag är inställd eftersom denna eviga vinter aldrig tycks ge sig och gav oss ännu lite snö. Det är förhoppningsvis inte snö på skolavslutningen!

Nu måste jag städa mitt rum. Jag lägger ut en före- och efterbild som bevis på att jag städat!
Kram
~Salta~


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback