090318

Hej, hej!
Idag var det sista skoldagen för min del den här veckan. Det var en relativt enkel dag. Den kändes inte så lång som dagar kan göra. Tur det!
Det mest underbara idag var så klart solen som kom fram! Jag och en kompis satt ute på matrasten och lyssnade på musik. Underbart att man inte behöver frysa längre men imorgon ska det tydligen bli kallt igen. Typiskt svenskt väder! ´


Solen måste fotograferas!


Så här bar jag mina skor. Sockor i Conversen. Det var oerhört varmt och skönt!

Ikväll ska jag och sju andra sova hos en kompis. Vi ska bada i en liten utomhusjacuzzi. Några har lingonvecka och får sitta på kanten. Stackare! Sista gången jag badade i den badade vi i 2,5 timmar. Gissa om vi såg ut som russin efter det!
Jag bloggar förhoppningsvis mer under kvällen och lägger upp bilder imorgon!
Kram
~Salta~

Kommentarer
Postat av: "Loppan"

Skojar du, du såg ut som om du just hade fyllt 99 år! ;)

Ps:Jag har tagit bilderna, är väldigt stolt! <3

2009-03-19 @ 14:00:11
URL: http://jossans.webblogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback