090308

Hejsan bloggen!
Idag har jag provat igenom min garderob. Inte bokstavligen men jag provade många olika klädkombinationer. Men det blev en relativt "vanlig" kombination. Men jag gillar den!
Jag skulle träffat några kompisar idag men det verkar inte bli av. Jättetråkigt men det blir förhoppningsvis en annan gång.

Har jag berättat att vi har speciella id-brickor i skolan? Det är nämligen så att skolan vill skydda oss så att det inte kommer in någon främling. Det är lite väl överdrivet tycker jag men samtidigt är det skönt att det är för säkerheten. Än så länge behöver vi bara ha dem på oss så att man kan visa den på begäran men nästa termin ska den, för all del vara annorlunda konstruerad men vi kommer vara tvungna att bära den hela tiden på något sett. Eftersom de inte vet hur den kommer se ut vet jag inte var man ska ha den..... Om det är med nål man sätter fast den blir ju kläderna förstörda. Ja, ja. Det blir väl bra antar jag.
Nu ska jag hitta på något. Vill komma ut från huset!
Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback