090303

Gääääsp!
Jag är sjukligt trött! Tänderna gör ont, jag ska ta en alvedon, jag vet, och snart är det prov. Men jag känner mig konstigt nog ganska förberedd. Jag har läst det ett antal gånger och ska nog göra det en gång till. Det är ca tre papper, fram och baksida, med text om skador, HRL etc. Usch! Jag orkar inte plugga in en massa text. Det är dock väldigt bra att kunna allt såndant! Man vet då vad man ska göra om man hamnar i en sådan situation.

Imorgon fyller jag år. Det är några kompisar som ska komma hit på middag och tjejkompisarna i skolan och jag då ska troligtvis gå på bio på fredag. =D Ja, vad ska man se? Kul blir det i alla fall!

Nu måste jag göra mig iordning.
Kram
~Salta~


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback