0903012

God morgon!
Idag är det torsdag. Näst sista dagen på veckan. Huh. Måste, måste, måste kämpa de sista dagarna!
SOprov på tisdag nästa vecka. Träning ikväll och träningsläger fredag eftermiddag, lördag-söndag. Jag måste helt enkelt plugga på rasterna i skolan. =D
Skolan går bra just nu! Det känns som om jag har ganska mycket energi och jag orkar vara aktiv på lektionerna. Men inte på NO. Det orkar man aldrig! Kan det bero på läraren? Han sätt att undervisa? Ja, jag är alltid trött på NO-lektionerna i alla fall.
Måste gå till skolan snart.
Kram
~Salta~


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback