Sommardag i solen ger konsekvenser

Efter en hel dag i solen syns bikiniränderna. Tyvärr. Större delen av dagen gick jag i bara bikinin men när det kom gäster på fika åkte byxdressen på och fasen vad solen har tagit! Bara på den lilla halvtimmen har det blivit fyra ränder iform av ett X på övre delen av ryggen. Otroligt, fult! Nåja, det jämnas ut så småningom!

Erhm..... Haha, den bjuder jag på! Man ser galen ut vid vattnet!

Tro det eller ej, min bror kan gå på vatten, as you can see!


Kusin, Selma.


Jag undrar vad som snurrar i hennes huvud egentligen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du vilja göra mig jätteglad och rösta på mig i veckans blogghttp://hnaolsn.blogg.se/2009/june/bloggande-pa-bussen-finalisterna.html#comment



jag är nr 4

2009-06-24 @ 22:37:59
URL: http://litenniniz.blogg.se/
Postat av: Emelie

gu va rooligt:P gu va sööt selma är! hihi pöss <3

2009-06-24 @ 23:04:48
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback