tjafs och förakt

God morgon!
Jag går rakt på sak om vad mitt inlägg ska handla om!
Vi måste sluta jämföra oss med andra!
Varje dag finns det saker vi jämför med andra. Kanske gör vi det omedvetet. Om vi försöker sluta jämföra det vi gör medvetet kommer vår avundsjuka att försvinna då det inte finns något att vara avundsjuk på. Vi är nöjda med det vi har och kan glädjas åt andra då vi inte jämför det vi har med det andra har.
Det kan vara små, onödiga och värdelösa saker vi jämför som kan uppbåda både tjafs och förakt. Och det är ju något vi absolut inte vill!


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback