nattdopp

Hej på er!
Ikväll har jag haft Jossan och Anna här. Anna ligger kvar i soffan men innan det har vi varit vid Kyrksjön och badat.
Jossan lånade bikini hos mig, vi gick ner till sjön och hon bytte från bikini och gick sedan hem. Haha, ja, så kan man också göra! Anna och jag tog i alla fall ett dopp i sjön. Kanske årets mest panikslagna dopp då jag påminnde henne om att det kanske låg ett lik på botten....
Ja, doppet blev kortvarigt och sedan satt vi på bryggan med filtar, ljus och ostbågar i bollform.
Vad har ni haft för er i kväll?

Bilder kommer imorgon!


Kommentarer
Postat av: L..♥

sv: Tack söto! :D Skulle vart kul men tyvärr har jag inte bloglovin :/..

Ha en fin fredagskväll! ;]<3

2009-06-06 @ 00:36:08
URL: http://lajloshen.blogg.se/
Postat av: Jullan

va mysigt! Glad sommar på dig

2009-06-06 @ 09:54:33
URL: http://jullanslblogg.webblogg.se/
Postat av: Bubba

Såg en helt SJUK film - Stepbrothers.

Helt sanslös. Jag vill absolut inte rekommendera den, men skulle du råka se lite var den rätt rolig. Fnihihiss....

2009-06-06 @ 11:17:06
Postat av: Johanna Månsson

Tack, tack!

2009-06-06 @ 16:41:32
URL: http://johannamansson.com
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback