Morgonpigg säljare

God morgon på er!
Imorse steg jag upp 7:00 för att göra mig iordning att stå i kosken på Grimsta IP. Vädret var inte det bästa och då var det perfekt med förstapasset då vi fick kånka ner allt till borden det skulle stå på och då blev man ju varm. Det är skoj att sälja och perfekt blev det att lära känna nya tjejen som stod bredvid mig vid borden!

Idag ska jag kanske följa med familjen in till stan eller kanske ska jag försöka jobba ihop pengar på något sätt. Jag behöver en ny bärbar dator! Men det tar tid att spara kan jag säga! Pengarna behövs till annat också!

Vad tycker ni om låten? Jag diggar den!

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback