Minnen

Att sitta på IP och kolla på fotbollsskolan är rena minneschocken! Jag, P och Jossan snackade om allt möljigt som hänt under fotbollsskoletiden och det är mycket!
Mest av allt vill vi spola tillbaka tiden för att få uppleva allt
igen! Det har varit så sjukt roligt och jag är så himla glad att jag gått alla de år jag gått! Vissa i laget var där enstaka år men förstod inte hur otroligt kul det var!
Förra året.... ehrm.... var vi The Queens of otbollsskolan! Coolt? Kanske inte dem men fasen vad kul vi hade!
Jag tycker bara synd om tränarna. Stackars pojkar som var tvungna att ta hand om oss! Det kan inte varit lätt då vi retades och moppsade mest hela tiden men det kanske var bland annat därför de var där år ut och år in! För att få reta oss! Men fotbollsskolan, sista veckan på sommarlovet, var det man såg fram emot hela sommaren! Nu är de veckorna slut! Livet går vidare! 







Visst är de färgglada?

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var så lite så =)

Hoppas du får en bra dag =)

Kram på dig.

2009-06-18 @ 12:08:03
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Terese

Jag ska jobba jag :) Vad ska ni hitta på då, festa?

2009-06-18 @ 12:30:51
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: josefin

Åh jag saknar alla schnygga killar (a) DU vet vilka ;) <3

2009-06-18 @ 13:54:58
Postat av: En vuxen

Du kommer få uppleva så mycket roligt.

Jag har haft jättekul coh ofta(st) är det

det fortfarande. Bra va? Luv ya.

2009-06-18 @ 21:45:36
Postat av: jossan

Svar: Ja, egentligen ångrar jag mig inte. Men jag kan inte låta bli att undra hur det skulle ha varit. Jag vet inte varför, men det ska bli mitt mål! Att sluta undra vad som kunde ha hänt, för det är ju helt onödigt egentligen. Saker blir som det blir, och det är jag glad för också :)

Jag kom på en sak, det är bara 2 år kvar i skolan! :)

älskar dej också, hoppas vi kan träffas snart <33

2009-06-18 @ 22:04:32
URL: http://josefaines.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback