Likadana affärer överallt!

Att hitta en ljus jeansjacka som faller mig i smaken verkar inte lätt!
Jag och Mikaela gick runt i alla affärer som finns på Drottninggatan idag, vilket inte är många, men hittade ingen. Den ska ju inte vara för dyr heller! Bara att leta vidare!
Affärerna är dem samma som överallt! Det är så trikigt att det bara är H&M, DinSko, Indiska, Gina Tricot, Monki, Zara... ni vet! Det är det som är roligt att shoppa utomlands med annorlunda affärer och att alla inte har likadana varor! Hur ska vi göra  för att det inte ska vara likadana affärer överallt? Om man räknar alla H&M butiker i Hötorget-området lär det bli ett par stycken! Är det inte trist?!
Hötorget 1900. Det var annorlunda då!


Kommentarer
Postat av: Emilia says;

sv: jaapp ;) spelar du också eller?

2009-06-07 @ 23:06:22
URL: http://emiliasays.blogg.se/
Postat av: bigmarmor

hej. det fanns inga jeansjackor då heller.

men det är jag på fotot som letar o letar!!!

har fortfarande inte hittat nån. jag älskar honom också. sov gott

2009-06-07 @ 23:34:58
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback