Jag vill flytta till andra sidan jordklotet

Igår kväll pratade jag och mina syskon om att vi alla ville flytta till Argentina. Min pappas hemland som alla i familjen älskar!
Om det fixade sig med bra jobb, höga inkomster som ledde till ett gott ställt liv och platser i bra skolor som ger bra utbildningar skulle det vara bingo! Att bo i de lite snobbigare delarna av Buenos Aires, vilka jag antar är de lite mer trygga, är det jag vill mest nu! Min dröm i mitt liv!

En enorm lägenhet med stor balkong på en mysig gata i solläge, många sovrum, centralt läge och en gästlägenhet bredvid till gäster som kommer och hälsar på = drömmen.






Kommentarer
Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

peace

2009-06-29 @ 21:09:27
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: bigmarmor

Ja det låter som en strålande ide!!!!

Då får jag en lika lugn och skön ålderdom som mormi!! Härliga tider strålande tider.

Stor kram

2009-06-30 @ 12:48:02
Postat av: farmi

Argentina ar nog inte riktigt som Ni tror att leva i.... Sverige ar nog ratt bra anda....Ni far val testa litet i sommar.....Sorri kramis Farmi

2009-06-30 @ 15:03:09
Postat av: zodiac career horoscope

I'm curious to find out what blog platform you have been working with? I'm having
some small security issues with my latest blog and I'd like to find something more safeguarded. Do you have any recommendations?

______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback