IP och svalkande dopp i Liksjön

Hej hopp i lingonskogen!
Har ni sovit gott? Jag har i alla fall sovit alldeles för kort men snart ska jag träffa två underbara människor och vi ska då dra oss mot fotbollsplanen.
Jaha, vi hörs väl senare!

Jo, juste. Igår efter träningen skulle vi badat i Kyksjön. När man står där på planen alldeles kokhet, svetten rinner och fötterna kokar känner man att tankarna redan är långt i förväg mot Kyrksjön men när man väl är där kan man snabbt ångra sig. Vägen dit ät ganska lång om man ska hålla värmen uppe för att vara sugen på ett svalkande dopp när man kommer fram. Men med gott samvete kan man ta sig en simtur då det är Sveriges renaste vatten, tror jag det var i alla fall!


Voff!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kikar in =)

2009-06-18 @ 10:59:47
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback