Änglar vandrar på vår jord

Idag efter en löptur runt Kyrksjön tog jag mitt tredje bad i sjön. Eftersom jag sprang hade jag ingen handduk med mig, jag räknade med att gå hem blöt. Det är ju varmt och sommar, no problem!
När jag kom upp ur vattnet skakade jag av vattnet på händerna för att åtminstone de skulle vara torra! Bredvid mig stod en äkta medmänniska, hon frågade om jag ville låna en handduk. Själv tänkte jag:
Nej, inte ska jag snika på deras handduk. Hennes barn hade redan andvänt den så de behövde den inte. Jag tog i alla fall emot handduken med glädje och tacksamhet. Tänk att det finns sådana människor bland oss. Det kan man vara tacksam över!


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback