Mr. Bean

Ikväll har vi tittat på Mr. Bean tillsammans. Han är ju så störd att man skrattar ihjäl sig. Det skulle inte vara lätt att leva och göra som han gör. Tur att man inte är så komplicerad som Herr Böna!

Idag har vi städat här hemma, jag plockade bl.a. undan i mitt rum och skurade mitt och brorsans badrum. Skönt att få det fräscht och ordningsamt, även i duschen!

Ikväll kommer pappa hem efter att ha seglat Gotland runt med några vänner. Och ja, vad ska man säga. Vädret var väl kanske inte det bästa för en segeltävling men trevligt lär de haft då de hade med sig hemlagad husmanskost och hemlagade bullar, varsin säng att sova i och en båt med mycket möbler. Inte en lättseglare med andra ord då de kanske inte sattsade på att vinna. Men titeln "most relaxed" lär de vara värda. Eller vad tror ni? Kul låter det som de har haft i alla fall. Det jag hört än så länge....


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback