Lat, latare, latast

Hej på er!
Jag är nog världens lataste bloggare just nu!
Igår kväll hade jag tänkt skriva ett inlägg men jag vet inte vad har hänt med mig. Jag känner mig handlingsförlamad..
Nu måste jag ta mig i kragen och bättra mig!
Igår hade jag planerat att jag skulle göra så mycket men hann så lite. För visso kom det in ett jobb jag gjorde och det kändes väldigt bra men jag hade planerat så mycket mer. Bio blev det också. Helt oplanerat. Nåja, nu sitter jag här. Jag sov till tolv (vad har hänt med mig?) och ska snart gå iväg och jobba lite. Innan det lunch (frukost?) och efter jobbet ska jag och mamma åka och hälsa på en kompis till mamma och hennes nya bebis.

Jag lovar att skriva mer senare! Jag måste skälla lite på mig själv så att jag skärper mig!

Ha en underbar dag, även en molnig dag kan vara rolig!
Det blir så roligt man gör det! Trust me!
Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Tänkte att jag skulle lämna ett litet avtryck när jag ändå var inne på din blogg :)

2009-07-07 @ 16:08:21
URL: http://mariachen.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback