Grodsjön

Dagen tillbringades till stor del vid Kysksjön. Det är så mycket grodor där att man knappt kan gå men ack så gulliga de är! När jag i morse sprang där var jag tvungen att trippa på tå ibland för att inte mosa allt för många grodor. När man sedan cyklar blir det också lite svårt att inte bli en omedveten massmördare.
Jossan snackade om att grodorna var värda lika mycket som mina hårstrån..... (alltså mycket) men jag vet inte. Jag förstod inte riktigt. Hon har så många olika teorier om allting. Väldigt underhållande att lyssna på faktiskt. Speciellt när de spårar ur och hon glider in på helt osammanhängande saker! Jag älskar dina teorier, Joss! De är underbara!

Imorgon ska jag på min pappas kusins konfirmation. Upp tidigt alltså, duscha, sminka mig, klä på mig fina kläder....
Kanske ska ta mig i säng i natt också ändå! Kan vara trevligt att inte se ut som ett lik imorgon på grund av en-lat-tonåring-som-inte-orkar-gå-och-lägga-sig-sömnbrist. Inte helt snyggt!


Me like this right now.... tired!

Sov gott people!


Kommentarer
Postat av: jossan

hahaha, jag brukar faktiskt spåra ur lite ibland.. hihi !

men du måste använda din klänning som du har sytt ! ha det kul på konfirmationen <3

2009-07-04 @ 08:46:50
URL: http://josefaines.blogg.se/
Postat av: denise

godmorgon!

vad ska du göra för roligt idag? :)

2009-07-04 @ 09:26:01
URL: http://friskey.blogg.se/
Postat av: liapiapejj j

2009-07-05 @ 20:37:01
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback