Allergisk mot gummi

Jag känner mig bra! Även om jag kommer ner till cupen och kommer på 10 saker jag glömt känner jag nu att jag tänker på allt! Det känns riktigt bra och jag är verkligen taggad! Ja, igår fick jag skavsår av mina fotbollsskor. Jag undrar hur det går. Men jag hoppas att det löser sig!

Vet ni? Jag tror att jag är allergisk mot gummi! När jag cyklar en bit svullnar och kliar mina fingrar. Om det beror på gummihandtagen på styret. Idag kliade även fötterna! Kan man vara det? Hm.... tråkigt om det är fallet!

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback