Tisdag - skola

En (ett?) hårspray som får allt att lukta illa.... inte bokstavligen men nästan!
Alltså den här hårsprayen luktar så sjukt gott! Den luktar lite som gröna äpplen. Men det är svårt att beskriva! Jag tycker i alla fall att den är jättebra! I love it! 



Okej. Nu på morgonen har vi gympa och vi ska väl få lära känna vår nya gympalärare eftersom det var en danslärare där förra lektionen. Och så ska vi spela fotboll! Me like!
Och efter gympan är det bara tre lektioner kvar så det blir nog inte så jobbigt!
Och efter allt ska jag försöka få tag på hårinpackningen jag skrev om igår.

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback