Skiddag på berget Romme

Idag gick jag upp 5.30 för att ta mig till cityterminalen där bussen avgick mot Romme Alpin. Men som tur var fick jag skjuts av mamma. Tack för det!

Det var hur kul som helst att vara där tillsammans med Anna och Josefine. Och det är ju tur att brorsan kan låna ut skidor till mina kompisar. Han vet dock inte att hans nya stavar var på vift upp till Romme idag...
Jaja, ska sova nu men ser fram emot nästa skidresa!! När nu den blir...

Men en sak jag tänkte på är hur mycket människor det finns överallt... Det är folk i backarna, i stugorna, i liftarna och hemma är det folk. Det finns så mycket människor överallt! När man kör på natten är det människor som är ute och går i stan till exempel men också när man reser. T.ex. i Tyskland, på Autobahn, klockan 5 på morgonen är det massa bilar som är på väg någonstans. Det tycker jag är ganska häftigt! Att människor alltid ska någonstans.

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback