Sista inlägget

Jaha, detta är det sista inlägget denna onsdag.
Jag hade en fysträning nu på kvällen och det ska bli riktigt skönt att sova! Och veckans sista träning imorgon...

Ja, imorgon tänkte jag ha på mig bombachas... vet inte hur det stavas men det är argentinska byxor och de är jätte snygga! :) Kollade på bilder där ifrån och då ville jag ha såna igen!

Men nu ska jag sova och vila inför en ny jobbig skoldag.... Nej, så ska jag inte tänka! Nu ska jag sova för att orka prestera och göra mitt bästa i skolan och på min träning imorgon. Så ska jag tänka! Och så ska jag också börja med att säga en komplimang tillmig själv framför spegeln varje morgon. Stärka självförtroendet!
God natt!


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback