Lexin - en ordbok på nätet

Jag använder lexin jätteofta. Det är en ordbok på internet som är superenkel och smidig. Det som jag tycker är så bra med den är att det står meningar som visar hur man använder orden. I really recommend it!

Idag har jag varit med pappa på Stadium och köpt jättesnygga träningskläder. Det är så klart fotbollskläder. Mycket, mycket snygga! Det blir ju snyggt när alla har likadana kläder på träningen och jag inte går i någon helt annan färg liksom, liksom, you know. Nu håller jag på att skriva min engelskläxa... på engelska. Helt knäppt!?
Jag ska skriva i racerfart så har jag all tid i världen att översätta den där texten på spanska jag aldrig översatte igår. Klart jag inte hann det. Jag tror hela tiden att jag ska hinna med tusen saker och så hinner jag bara med en.... Men egentligen är det saker som plocka undan på skrivbordet eller liknande. Enkla saker. Men jag är lat och "hinner" inte. ;) Men först av allt ska jag nu äta middag. Se ya soon!

Kommentarer
Postat av: ~Nina~

Tack! :) Jag tycker om den med, har den bilden även hemma inramad och hänger på väggen ;)

2009-01-27 @ 20:14:38
URL: http://ninac.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback