Kedjebrev

Ja, nu när jag lästa mitt mail hade jag fått ett kedjebrev. Jag blir så trött på dem och det som är så konstigt är ju att de som skickar dem går på dem. Annars skickar man ju inte om man inte brys sig. Det tar ju bara tid. Surfade i alla fall på "kedjebrev" i google och fann denna text man skulle skicka till de som skickade kedjebrev;

Älskade medmänniska.


Om du vidarebefordrar detta fina kedjebrev till alla i din adressbok så kommer du att:

Bli rik, vacker, klok ung, Nissanägare och hembjuden till smurfarna på pyjamasparty.
Du kommer även att bli polare med Karlsson på taket samt få gratis milkshake direkt i brevlådan.
Du kommer även att få flera kilo sill hemtransporterat till din dörr flera gånger per dag.

Små feta tomtar kommer att skura ditt badrum varje söndag.
Du kommer att få en tio långfärdsbussar döpta efter dig.
Du kommer att vinna en egen bowlinghall.

John Blund kommer att joddla vackra dikter på tyska för dig.
En mås kommer att bli din bäste vän.
Din granne kommer att fria till dej.


Om du inte vidarebefordrar det här trevliga kedjebrevet så kommer:

Små söta kameler att kissa på din cykel.
Vita lögner att visas på din tv fr.o.m. i dag och i all framtid (dock längst t.o.m. Torsdag).
Folkpartiet att nämna dig i alla politiska anföranden.
En full struts att bajsa i din trappuppgång.

Två elaka ungar att svära åt en katt.
Flingpaketet i ditt skafferi att sakna bifogad leksak.

Riktigt roligt skrivet och jag kommer absolut bomba med dessa mail till de som skickar kedjebrev till mig i framtiden! Förhoppningsvis inser det det onödiga i att skicka runt kedjebrev som handlar om spådom eller dyl. Jag undrar vem som sitter och tänker ut långa meningslösa mail!


 


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback