Kall fotbollsträning.

Ja, nu har jag börjat om på det här inlägget ungefär 5 gånger. Jag har tagit bort alla. Pappa har trixat med internet och allt har hela tiden blivit fel så ja, nu blir det en blandning av alla inlägg jag skrivit...

Men i alla fall så var det årets första fotbollstränning idag, -9°C och snö.
Det finns en sån härligt känsla efter en avslutad träning. Ha varit ute i snön och motionerat efter allt julgodis och röda kinder när man är klar så känner i alla fall jag mig stolt! Ja, det är härligt att komma ut och röra på sig efter allt jul- och nyårsgodis man unnat sig helt enkelt!!!

Nu ska jag bort till några kompisar med katt tillsammans med två hundar... får se hur länge katten är kvar.
Det återstår att se....

Kommentarer
Postat av: Trixie

sv: Tack, va glad jag blir.

Ibland får jag också skriva om ett inlägg flera gånger. Ibland glömmer jag till och med att publicera innan jag går från datan, och när jag kommer tillbaka så får jag skriva om allt.

Ha det bra!

2009-01-05 @ 23:42:59
URL: http://trix.blogg.se/
Postat av: Bubba

Jag förstår inte hur man kan springa omkring i tunna fotbollsskor när det är så kallt ute. Jag skulle frysa fötterna av mig. Det kanske vore lika bra förrresten, jag kan ju ändå inte lira fotboll.

Snygg blogg!!

2009-01-07 @ 16:33:32
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback