I-sprikit

Hijsin!
Idig hir jig ich Jisifini pritit i-sprikit.
Hmm... inte så viktigt! Men Josefine och jag har i alla fall pratat i-språket samt p-språket.
Idag var det första dagen i skolan efter helgen som ni alla förstår, hoppas jag, eftersom det är måndag. Inte så jobbig dag men jag gick och la mig jättesent igår och på grund av det så var även jag väldigt trött. Jag var inte ensam dock. Men eftersom det var en väldigt intressant dokumentär, som var orsaken, gjorde det inte så mycket.... tycker jag! ;)

Jag lämnade över en mycket försenad present nu, till Josefine. En bra present enligt mig! Bubble bath, pear and lime samt en ansiktsmask... Bubbelskummet luktar farligt gott!
Nu ska jag sparka ut henne så att hon går snart!!! ;)


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback