Fina och roliga isbitar

Titta så fina isbitar man kan göra på tjejmiddagen. Jag hittade "receptet" på tasteline.com.
Men här är receptet:
Det går även att färga vattnet med karamellfärg. Man kan göra isbitar med två färger genom att fylla formen till hälften med vatten med en färg, låta det frysa och sedan fylla på med ytterligare en färg.
Man kan också använda juicer i olika färger för en effektfull färg på isbitarna. Barnen kan säkert komma
på många ny smaksensationer

Recept: Charlotta Malhotra och Jessica Staël von Holstein
Foto: Matilda Lindblad

Jag tycker att de är jättefina och jag ska göra sådana vid nästa tillfälle som ges! NU måste jag jobba.... ehe.

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback