Bjud mer på dig själv!

God morgon!
Lyssnar på The Voice medan jag äter en underbar frukost som mamma kom med till mig.
Ja, igår var det dans på gympan. Paso Doble. Det var Peter som var med i Let´s Dance som lärare som ja, var lärare. När jag gick i tvåan var han också i min skola. Jag kommer ihåg det som kul men igår var det inte så roligt ärligt talat. Att dansa med killarna som bara tittar ner i marken eller glommer dansen, inte vill dansa o.s.v. är inte speciellt roliga! Det blir ju så konstigt om jag ska "föra" och killarna följer mig som är tjej.... Nej, jag föredrar att dansa med killar som bjuder på sig själva och verkligen försöker!
Man måste börja bjuda på sig själv mer! Alla ska alltid spela någon annan, vara cool eller dum/korkad. Och till exempel på gympan. Alla dansar samma dans. Det är ett måste och då är det ju inte pinsamt! Alla gör samma sak. Så jag råder alla att inte tänka så mycket på vad anrdra tycker, tänker och säger om än själv.


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback