090221

Nu ligger jag i sängen. Jag har sovit ca 1,5 timme efter att ha ätit lunch med mamma. Det var jättemysigt! Solen sken för det mesta och jag hoppas på en solbränna här! Det är ju bland annat därför man åker hit! Eller? Det är det för mig! =P
Mamma är och köper fika på ett konditori eftersom jag inte orkar gå ut. Eller jag får inte för doktorn! Egentligen måste jag ligga i sängen men jag har varit och ätit lunch och åkt bil hit till byn... Jag ska ju tillbaka på måndag, till sjukhuset, för kontroll så då blir det mer bil! Blä, jag vill inte till sjukhuset! Men det är ju jättebra att de gör en kontrolll!
KRAM så länge!

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback