Torsdagkväll

Idag är det redan torsdag. Vi åkte hemifrån för precis en vecka och några timmar sedan. Det känns som om det var igår och ändå har det hänt så otroligt mycket. Allt med att jag har varit sjuk och att vi kommit till ett nytt ställe och så vidare. Jag vill ha en till vecka lov! Det känns alltid så sorligt när ett lov tar slut men ändå längtar jag efter min klass!
Imorgon måste jag bränna på det sista på brännan innan vi åker hem. Jag sörjer redan att den kommer försvinna snart! Hur mycket man än smörjer och återfuktar försvinner den alldeles för fort! Tragiskt! Men det är som sagt en dag imorgon också och den får vi göra till den bästa!
Nu ska jag sova så god natt och "god siesta" för de som har en annan tid på dygnet. =P
Viva la vida amigos!
~Salta~


Min Pago juice jag drack på after ski. =D

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback