Tips mot finnar

Ja, jag hade mycket finnar men det har blivit betydligt bättre när jag äter medicin och använder speciella salvor.
Jag äter antibiotika: Tetralysal vilket hjälper mig eftersom jag också hade finnar på bröst och rygg. Men det är mycket bättre nu! Man kan dock inte sola när man äter Tetralysal då det kan ge utslag men det är inga problem nu på vintern! Och ska man bort till solen slutar man bara att äta det 1 vecka innan så kan man sola! =) Mina krämer jag använder är också bra. Dock svider det som tusan nu i början av behandlingen med dessa men det ska gå över snart!  (Det är de på bilden under)
Jag passar även på att tipsa om att använda en epilator istället för en farlig rakhyvel! Den ger fula ärr och stubb. Nej, med epilator växer det ut som det såg ut innan och inga ärr kan heller bli. Det gör ont men efter några gånger vänjer man sig och sedan går det bra! Me like!
Nu, nu, nu ska jag sova!
Kram!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Tacktack för allt, men det är en sak till (hehe) vart köper man typ antibiotika och det där andra?

2009-02-09 @ 18:28:41
Postat av: *Salta*

Antibiotika måste en doktor skriva ut. Samma sak med krämerna och sedan köper du allt på Apoteket. =)

2009-02-10 @ 05:15:02
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback