Sova

Nu har jag varit och tränat. Det var 5 cm snö på planen och under skorna bildades stora klumpar. Det kändes som att man hade högklackat på planen ibland. Och ja, det känndes lite märkligt! Men nu vill jag bara sova! Jag är jättetrött och i slutet av träningen mådde jag illa. Det var inte kul! Men det gick bra ändå!
Imorgon är det fredag.... Skönt! Men.... på lördag klockan 08.00 är det träning igen. Ja.... vad kan man göra på fredagkvällen om inte sova. Skoj... Nej, jag vill inte gå och lägga mig tidigt då men det blir bara till att göra det! Men nu vill jag faktiskt det så god natt! =)


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback