Skidsemestern över utan allvarligare skador

Huh. Nu är skidresan i Italien över och på ett sätt känns det skönt eftersom man vet att ingen bröt benet eller liknande men det är också tråkigt såklart! En skada alla fått är väl saknaden att åka runt i backarna här men än sen. Vi lever!

Idag solade jag verkligen på som jag skrev att jag skulle göra och huden hettar och svider som f*n. =P Men med min superkräm ska det nog gå bra!
Vi åkte på samma ställer idag som igår. Det var jättehärligt på morgonen men senare mot slutet av dagen, de sista åken, var det puckelpister överallt! Jobbigt men det går!
Vi tog jättecoola bilder idag. Eftersom det är så fint väder var det bra ljus! Själv gillar jag egobilder. Man vet att man fastnar på bild och hur bilden blir tagen. Ett säkert kort!
Bilder från sista dagen:


Min ständiga Latte Macchiato. Me LOVE! Det kommer mer kan jag lova!!!

Nu ska jag duscha!!
Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback