Semester i Dolimiterna

Idag började dagen som vanligt med frukost. Jag kände mig inte så jättepigg precis men jag tog mig upp ändå!
Mamma och jag skulle åka till någon annan by och shoppa men planerna ändrades och vå åkte upp på en topp istället. Där sken solen! Det var underbart!! Jag har väntat på att få sola extremt länge! Äntligen har man fått lite, lite färg MEN det är Väldigt ojämnt än så länge! Antingenvar det för att jag tog på solskyddsfaktor ojämnt eller för att det bli ojämnt de första dagarna eller första "bränningen".... Hm, hm. I hope it will jämna ut sig och att jag kan bli snyggt brun! =P Annars är det på med foundation på måndag (v.10). Men nej! Jag tror faktiskt att jag kan bli lite jämnare och brunare brun.
Imorgon ska jag tillbaka till sjukhuset för kontroll av man njure. Jag kan inte beskriva hur mycket jag vill bli frisk! Jag VILL INTE ligga på sjukhus på mitt efterlängtade sportlov! Jag vill inte ligga på sjukhus över huvudtaget men ändå... är det sportlov ska man njuta av lovet och inte vara sjuk!!! Håll tummarna för mig! I need it! Ingen feber i alla fall! Och det bådar ju gott!
Här är lite bilder från var jag håller hus:


Middag igår kväll. Mycket tjusig italiensk pasta. =P


Jag provade att ta en panoramabild men varje gång jag gör det blir mittbilden  mörk.
Det är i alla fall utsikten från vårt rum. Dock finare i verklighet!


Ja.... denna bild är en extremt intressant bild. Nänmligen ett hjul som snurrar. Nej, jag skoja! Det är på väg upp till toppen vi solade på! =D Skojit värre va?


Mina otrligt snygga solglasögon. Tyvär är de snyggare när de inte är på! =P


Är den här bilden bättre?


Ett av många vackra berg.
Men alltså... Italien är ju ett ganska brunt land som ni kanske vet... I alla fall topparna.


Det är väldigt svårt att fånga färg och känsla på bild! Men ännu lite berg. Höjdrädd?


Här kan känslan framträda något bättre!


Imorgon ska jag prova om citron kan bleka håret. Det ska bli väldigt spännande men samtidigt något pinsamt att sitta och blöta hårslingor i citron.... Hm..... många tankar kring hur svenskar beter sig i solen kommer kanske ploppa upp i folks huvud.

Kram på er!
~Salta~


Kommentarer
Postat av: jessica

fina bilder :)

2009-02-22 @ 22:59:22
URL: http://jesscab.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback