Rastlöshet har en enda lösning

Att vara rastlös är hemskt! Jag blev helt fylld av energi på eftermiddagen idag och jag kände ett enormt sug efter att få träna. Jag gjorde ett styrkepass men det känns som om jag har energi kvar.... Den får jag göra av med imorgon.  Att träna är ganska tråkigt om man inte har musik. Och den bästa takten att träna till är som jag har skrivit förrut till radio 107 5. I love it! Nu ska jag gå och duscha och sedan blir det lite, pyttelite, plugg och sedan ska jag sova!!! Sova ut och samla kraft inför en vecka med viktigt prov...
Imorgon har jag fotbollsträning men jag tror att det blir ändrat till fys som är superroligt! Jag älskar lokalen vi tränar i! Och på tisdag är det skidresa med skolan som gäller. Det är underbara människor som ska följa med från min klass så det ska bli riktigt roligt! =)

Som jag skrev tidigare idag så är här en bild på mitt Chai te á la Vanilla! Gott!
Jag tycker burken är så fin!
































Kommentarer
Postat av: Sophie

Älskar Chai-latte!!!

2009-02-09 @ 18:25:57
Postat av: Anna

anderbara personer!? (MP)

2009-02-10 @ 20:44:59
Postat av: Anna

underbara*

2009-02-10 @ 20:45:27
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback