Min räddare i nöden

Jag måste tipsa om Locobase Repair! Det är en kräm man kan ha nästan var som helst där huden är jättetorr. Krämen inehåller 63% fett och är hur bra som helst. Jag var jättetorr under ögonen och ingen kräm hjälpte men när jag senare tog Locobase Repair över en natt var problemet borta. Men det var bara en gång under ögonen därför att den egentligen är för fet som ögonkräm. Men en gång var bra! Och den är perfekt till läpparna eller spruckna händer nu på vintern. Jag tycker att den är ett måste i handväskan!
Den luktar fet, läkande kräm men jag gillar det den luktar. =)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg header!

2009-02-05 @ 06:48:59
URL: http://junitjejen.se
Postat av: sophie

Love your blogg!! Har du några fler tipps på typ krämer och sånt mot finnar?? <33

2009-02-06 @ 18:37:12
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback