Konditionstest

God morgon!
Nu har jag suttit och skrivit in alla träningar jag har. Det var fyra denna vecka men bara två om tre veckor . Jaja, det är väl skönt med lite vila nån vecka! Eller vänta... det var ju på sportlovet... Ja, inte så konstigt att de inte kör många! Hehe.
Snart ska vi åka skidor med skolan. Det ska bli jätteroligt! Sen ska jag snart åka till Italien på sportlovet. Och för att inte tala om hur skönt det ska bli! En vecka med sol!! OM det blir sol vill säga... Man kan ju hoppas! =)

Nu ska jag, som jag skrev igår, ladda inför konditionstest. Det brukar vara många sjuka Just denna dag då det är kondistest. Mycket märkligt egentligen. Ja... det kanske bara är slumpen. Eller? Men de får de själva avgöra hur skjuka de är. Samtidigt som en del är "sjuka" på så vis att de egentligen kan springa så finns det de som är sjuka att de mår ännu sämmre efter. De som får astma och Det är inte bra! Man måste ju kunna avgöra hur sjuk man är och sedan avstå om man är för sjuk. Det är ens egen hälsa och den ansvarar man för själv, i skolan i alla fall. Jag har turen att få vara frisk nästan jämt och astma har jag inte heller. Jag hade astma ett tag och fick medicin men efter några veckor hade jag inte astma mer. Väldigt skönt! Jag tycker verkligen synd om dem som har det!!! Att inte kunna andas är väl inte specielt behagligt. Och då de måste avstå från att göra saker som kan framkalla astma är nog jobbigt men är ett måste.
Ja, önska mig nu lycka till!


Kram

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback