Citronblekning går bort

Jag provade att blöta en slinga i håret i citronsaft igår men eftersom det sliter på hårets så enormt mycket så kommer jag inte att göra några slingor alls! Jag vill ha långt hår och då är det inte någon strålande idé att börja slita på håret.... Nej! Det får vänta till sommaren då de naturliga slingorna kommer fram! Men citronerna här luktar otroligt gott! Det är sådan skillnad på frukt och grönsaker mellan Sverige och medelhavsländer. Inte för att Dolomiterna ligger onödigt nära Medelhavet men ändå! Närmare än Sverige! =P Tyvär blir det inte så mycket grönt den här veckan. Det blir mest pasta och det finns ju en enda anledning...... Italia! De är ju bra på pasta. Grönsakerna får vänta tills jag kommer hem!
Nu ska jag åka skidor i strålande sol och nypisdade backar. Men det bästa av allt förutom solen är att jag inte har ont i min njure alls idag. DET är en sak jag kan glädja mig riktigt mycket!! =P

Ha en toppendag!
Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback