090217 22:34

Jag ursäktar mig än en gång för dålig uppdatering!
Idag har jag pluggat NO och matte. Imorgon är det NO prov och på kvällen måste jag eventuellt hoppa över min träning p.g.r. av att jag måste, måste, måste plugga inför matteprovet!!!

Nu ska jag gå och lägga mig i min nybäddade säng men innan det måste jag bara få skriva hur Jävla trött jag är på min hud! Den kommer ALDRIG bli fin! Ja, ja..... det kanske bara är att inse att alla inte ska ha fin hud. Det kommer nog gå över till jag fyller 60 eller något liknande. Innan jag blir 95 för då kommer ju rynkorna dlja det mesta.... eller? Kommer de det?
Sov gott. Endast tiden kan anvgöra.... och lite krämer, mediciner och skit!

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback